Lifting rzęs // Jak/ dlaczego/ efekty

Co to jest?
Lifting ma za zadanie sprawić, aby nasze rzęsy wyglądały na dużo dłuższe .
Podczas zabiegu, zostaje im nadany  nowy kształt za pomocą silikonowych nakładek , dzieki którym rzęsy są naturalnie wywinięte .
Ja zdecydowałam.sie na Ellabana Lash Lift to tylko 30 minutowy zabieg, który sprawia że moje rzęsy wyglądają przepięknie każdego dnia przez około 4-8 tygodni .

Dlaczego?

Skusiłam się na lifting dlatego, że od zawsze jak pamiętam może rzęsy nie chciały się zawijać- nie pomagała nawet zalotka:( wiedziałam że są długie i zdrowe ale nie było efektu na oczach . Nigdy nie chciałam sztucznych, jakoś efekt  mi się nie podobał, bałam się że moje rzęsy się osłabią. Później gdy sztuczne rzęsy wypadają efekt na oku wygląda śmiesznie.
To już jest mój drugi raz gdy się skusiłam na to cudeńko.  Pierwszym razem efekt utrzymał mi się 5 tygodni, jednak później rzęsy nie były opuszczone tylko już miały mniejszy efekt .
Efekty
Jestem tym liftingiem zachwycona 😍
Dla Mnie efekt jest widoczny od razu.  Jest to dla mnie wielkie ułatwienie. Czas mojego makijażu bardzo się skrócił, nie denerwuje się że wyglądam.jakbym rzęs nie posiadała😁

A tak wyglądają rzesy juz po wytuszowaniu 😍





Jeśli macie okazję- serdecznie polecam spróbować!
Słyszałyście O Liftingu? Może miałyście okazję spróbować ?

Komentarze

  1. Ja nie próbowałam liftingu. Używam serum z biotebal rzęsy xxl i faktycznie mi ładnie urosły, ale też się nie zwijają, więc średnio widać efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW! Bardzo śliczne rzęsy, ja też od niedawna zaczęłam o nie dbać :)) Pozdrawiam i zapraszam ponownie na:
    madziibunny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się efekt! Kolejny raz czytam o liftingu i sama mam ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczne rzęsy! Też chcę takie :D może skuszę się sama na lifting.
    Ps. Świetny blog obserwuję i zapraszam w wolnej chwili do mnie,
    http://maddie-lifee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. nie słyszałam o tym wcześniej :) efekt super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny efekt. Nie słyszałam o czymś takim. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny efekt. Ja właśnie używam zalotki. Też nie lubię sztucznych, chętnie wykonałabym taki zabieg na swoich rzęsach!

    OdpowiedzUsuń
  8. super zabieg, wczesniej o nim nie slyszalam

    OdpowiedzUsuń
  9. Efekt bardzo zadowalający! :))

    OdpowiedzUsuń
  10. nie skuszę się na to moje rzęsy odżywiam odżywkami różnego typu i inne zabiegi mi nie są potrzebne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, zazdroszczę moje nigdy nie były zachwycające:)

      Usuń
  11. Osobiście nie lubię takich "wynalazków", ale ważne, że Ty jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nigdy nie byłam.za wynalazkami ale efekt Liftingu mnie przekonuje ;)

      Usuń
  12. Efekt jest bardzo ładny <3 Może sama się na to zdecyduję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne rzęsy ;) Wesołych Świąt kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzęsy wyglądają naprawdę świetnie! ;) ja stosuję tylko henne na swoich ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy raz czytam o takim liftingu, ale mam to szczęście, że moje rzęsy ich nie potrzebują:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie słyszałam o tym, ale wygląda super! :)

    Pozdrawiam ♥
    One Masked Girl

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow efekt jest niesamowity, brak słów :) Wesołych Świąt :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/12/wesoych-swiat.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne rzęsy, efekt niesamowity:) Jako posiadaczka naturalnie ogromnych rzęs polecam też olej rycynowy. Kosztuje grosze, a zwala z nóg:)
    Wesołych świąt♥
    zapraszam na nowego posta -> staying true to myself

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno sprawdzę olej, już kiedyś słyszałam że jest niesamowity;)

      Usuń
  19. Ja mam odżywkę z avon :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/12/swiatecznie-na-swieta.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie próbowałam a efekt świetny! Zapraszam do mnie Www.oszczednie-modnie-zklasa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. jej jaki super efekt! pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Moja koleżnaka miała taki zabieg i muszę przyznać że efekt jest zdumiewający :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak efekt się cudowny i długo się trzyma ;)
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  23. U mnie byłby zbędny sama mam naturalne podkręcone rzęsy :) efekty są fajne ale ja jakoś tego nie potrzebuję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nigdy nie słyszałam o takim zabiegu. Moje rzęsy również nie są zbyt efektowne, więc myślę, że wartoby było spróbować. Efekt u Ciebie mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ;) jeśli masz możliwość;)
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  25. Również nie słyszałam o takim zabiegu. Mam dosyć długie rzęsy chociaż czasami jest problem żeby je pomalować, gdy opadną. :/
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie słyszałam o takim zabiegu. Kiedyś robiłam sobie sztuczne rzęsy i wyglądało to fajnie dopóki nie zaczęły wypadać...

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie słyszałam o liftingu, ale muszę przyznać, że efekty są zadowalające.
    Rzeczywiście sztuczne rzęsy czasami wyglądają aż przekomicznie no i nie każdemu pasują :/
    A jak jest z ceną takiego zabiegu? ;)
    Efekt jak i wydajność naprawdę super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy ja w swoim mieście placilam 70 zł. Ale ceny wychaka się od 60 do 130 nawet;)

      Usuń
  28. Naprawdę świetny efekt, fajnie, że jesteś z niego zadowolona :)
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Faktycznie, efekt widoczyny. Podoba mi sie <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Nigdy o tym nie słyszałam! Super efekt :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, dzięki Wam blog się rozwija ! Staram się odwiedzić każdego! Jeśli obsewujesz napisz - wpadnę do Ciebie i się odwdzięczę ❤