Nowości z PS..

Dawno Mnie nie było ale SesjaDepresja zajęła cały mój czas. Dzisiaj przychodzę do Was z nowościami z Primarka/Primarku, a dokładnej marki PS...

Dzięki mojej siostrze mogłam przetestować, dwie palety cieni, rozświetlacz oraz  balsam i scrub do ust.


 BERRY EYE SHADOW PALETTE
Paletka dziesięciu cieni w kolorach różu i fioletu. Cienie są dobrze na pigmentowane, w zestawie są tylko 3 matowe, reszta to perłowe, pięknie połyskujące. Paletką można stworzyć piękne makijaże wieczorowe oraz oryginalne makijaże dzienne. Dwa pierwsze cienie Marshmallow oraz Dusted nadają się jako rozświetlacz.






AMBER EYE SHADOW PALETTE
Siostra poprzedniczki ma tyle samo cieni, pierwszy bazowy cień jest taki sam, a reszta to chyba ulubiony mój zestaw kolorów czyli brązy i pomarańcze. Ta paletka zdecydowanie bardziej przypadła mi do gustu, tym zestawem można stworzyć delikatny makijaż oka albo przepiękny połyskujący się makijaż na oku. Ta paletka ma już pięć matowych/ satynowych cieni i pięć perłowych.




Paletki są zamykane na magnes do jakości wykonania nie mam się do czego przyczepić.


CHOCOLATE HIGHLIGHTER
To jest moje wielkie rozczarowanie, rozświetlacz po otwarciu mocno pachnie czekoladą i to jest jego największy plus. Gdy nałożę go na twarz czy to pędzlem, ręką, BB ( próbowałam wszystkim ) znika po sekundzie. Opakowanie też jej na magnez i bardzo dobrej jakości ale nie polecam, szkoda pieniędzy.



LIP BALM & LIP SCRUB

Już wam kiedyś pisałam, że uwielbiam produkty 2w1, po prostu ubóstwiam. Balsam i peeling są o zapachu truskawki i bardzo dobrej jakości. Balsam dobrze nawilża, a peeling usuwa stary naskórek, przy tym nie podrażniając ust. Produkt na medal !







Jeśli będziecie w Primarku serdecznie polecam palety bo są niesamowit, a rozświetlacz sobie darujcie.
 A Wy macie jakieś perełki z PS... ?
Znacie te produkty ?

Komentarze

  1. Mnie ujeła palteka AMBER EYE SHADOW PALETTE - piękne kolory i cudowne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolory drugiej paletki to moja bajka, są prześliczne i mają fajną pigmentację :) Super!
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka fajna pigmentacja paletek. Kolorystyka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Paletki mają ładne kolorki, ale ja już mam takich sporo :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale masz cudenka w swojej kosmetyczce :) moje kolory wiec z checia bym sie skusila :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te paletki są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Aaa jakie piękne, chcę wszystko ❤ Ja z Primarka lubię linery do ust!

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne są te palety cieni - chciałabym je

    OdpowiedzUsuń
  9. Te palety... <3 Oszalałam! Są przepiękne! Kiedy makijaż z ich użyciem?

    OdpowiedzUsuń
  10. Palety są bardzo ładne, ale takich odcieni to mi dostatek ;) Ostatnio idę bardziej w stronę różów i fioletów ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć witam cię bardzo serdecznie ten piękny aczkolwiek nieco pochmurny środowy dzień Jeśli chodzi o mnie nie miałam jeszcze tych kosmetyków z tej firmy to też Trudno mi cokolwiek napisać ale to co tutaj przedstawiasz prezentujesz zapowiada się naprawdę bardzo fajnie jest miła dla oka Ja nie jestem zbytnio fanką makijażu cenię sobie naturalność ale taką paletkę chętnie bym przetestował a i sprawdziła w swoje możliwości wykonaniu makijażu oka hahaha pozdrawiam cię bardzo serdecznie Życzę ci przyjemnego dnia oraz wspaniałych makijaże wykonane tymi paletkami Trzymaj się ciepło


    💁 odnowionaja.blogspot.com

    Zapraszam Cię serdecznie na bloga swej Przyjaciółki Agnieszki , która chwyta piękne chwile w swój obiektyw , ale również pisze życiowe przesłania z serca dla drugiego człowieka .

    Pozdrawiam serdecznie Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawe kolory, wezmę pod uwagę przy kolejnych kosmetycznych zakupach ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie opisane, paleta sliczna, ja bym się skusiła na lip balm.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne nowości. Będzie czym się malować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tej marki. Bardzo ładna oprawa zdjęciowa:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Paleta cieni wygląda obiecująco :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta paletka do oczu jest cudowna :) Świetne kolory i fajnie się prezentuje, wydaje się być na poziomie.

    http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/2018/07/szklany-tron-korona-w-mroku-dziedzictwo.html

    OdpowiedzUsuń
  18. paleta piękna, opakowanie i odcienie :))

    OdpowiedzUsuń
  19. te cienie fajnie sie komponuja, szkoda ze nie pokazesz w real jak wygladaja

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądają przecudnie <3 Z chęcią je wszystkie przetestuję :D

    OdpowiedzUsuń
  21. eh szkoda że rozświetlacz nieudany... już miałam nadzieję

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny artykuł i te zdjęcia, przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Klaudio, szkoda że tak cichutko się zrobiło od kilku miesięcy

    OdpowiedzUsuń
  24. tak naprawdę wszystko fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Paletka Berry całkiem interesująca

    OdpowiedzUsuń
  26. Podobają mi się kolory w tej drugiej palecie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Podoba mi się ta druga paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo lubię te palety :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Lubię te paletki. Ładne kolory mają :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Chetnie sprezentuję sobie taką palete

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo lubię te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Moje ulubione palety. Świetne odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajny ten balsam/peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Druga paletka jest wręcz stworzona dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  35. Balsam i peeling do ust. Świetne rozwiązanie, chętnie bym coś takiego wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam ich palety, te kolory są niesamowite.

    OdpowiedzUsuń
  37. To moje kolory! Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  38. Balsam działa wspaniale na moje usta :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Swietne te kolorki! W sam raz dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Paletka Amber - jedna z moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Odcienie jak dla mnie personalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Paletki bardzo ładne kolorystycznie. Jestem ciekawa ich jakości :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Palety pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ta druga paleta cieni to moje ulubione zestawienie kolorystyczne :) Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  45. Paletki idealne polubiłabym je

    OdpowiedzUsuń
  46. Prezentuja sie niesamowicie mam sporo palet, ale na amber nie trafiłam

    OdpowiedzUsuń
  47. Palety mają bardzo ładne kolory. Podobają mi się niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ekstra, bardzo lubię takie paletki

    OdpowiedzUsuń
  49. Uwielbiałam te paletki. Ostatnio jakoś nie mogę ich znaleźć

    OdpowiedzUsuń
  50. Paletki amber są świetne. Wlsnie konczy mi się jedna

    OdpowiedzUsuń
  51. Nie znam tej marki i tych produktów, ale wyglądają super. A paletka od Amber ma cudowne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  52. Paleta Amber baaardzo w moim stylu. Piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo fajna paleta kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, dzięki Wam blog się rozwija ! Staram się odwiedzić każdego! Jeśli obsewujesz napisz - wpadnę do Ciebie i się odwdzięczę ❤