Bullet Journal // Pomoc w rządzeniu czasem

Zarządzanie czasem jest dla mnie bardzo ważne, zorganizowana byłam zawsze : notesy , plannery, kalendarze, jednak Bullet Journal to inny świat . O tym czym jest BuJo możecie przeczytać na blogu który mnie zainspirował co-to-jest-bullet-journal
Dzięki BuJo mogę korzystać z czasu w 100% .Sama go tworzę tak jak mi to na dany moment jest potrzebne . Tygodniówki, dniówki , miesiące,  strony w których zapisuje daty sesji < w styczniu wszystko kręci się wokół sesji :( > 

Do BuJo używam LEUCHTTURM  zeszyt w kropki który umożliwia łatwiejszy podział stron . Dzięki organizacji czasu nigdy się nie spóźniam nigdy o niczym nie zapominam i zawsze mam czas na wszystko . Moje motto : Wstawaj rano i zarządzaj ! 
Pamiętajcie gdy masz więcej zajęć tym więcej ich zrobisz (oczywiście przy wcześniejszym zrobieniu planu )  
Żeby jeszcze bardziej efektywnie organizować czas wprowadziłam KANBAN ( tak to nazwa logistyczna ) a tak na prawdę jest to system karteczek . 
Zapisuje zadania na karteczkach  które na dany tydzień powinnam zrobić . Gdy dana rzecz zostanie zrobiona przerzucam ją do kolumny ZROBIONA  Podczas gdy zajęć jest zbyt dużo segreguje je od najważniejszej a resztę wrzucam do  KOLEJKI. Pod koniec tygodnia mam obraz całego tygodnia a zadania których nie udało się zrobić przenoszę na następny . Pomaga mi to w różnych aspektach życia zapisuje tam wszystko od porządków domowych, nauki przez zadania dodatkowe .
A wy jak organizujecie sobie czas ?
Macie jakieś swoje sposoby ?

-----------------------------------------------------
zapraszam do komentowania !

Komentarze

  1. Ja mam problem z organizacją czasu, zawsze robię parę rzeczy na raz;p muszę to koniecznie zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku będzie ciężko ale na prawdę organizacja poprawia życie 😍

      Usuń
  2. System karteczek to coś dla mnie :) żyję w pospiechu, ciągle coś zapominam. Zadania na karteczkach na pewno ułatwią mi organizację czasu .Fantastyczny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam planować dni, aczkolwiek nie zawsze wychodzi mi to w praktyce :D Ale mam nadzieję, że Nowy rok przyniesie mi więcej motywacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie dokładne planowanie dnia. Planuję sprawić sobie taki zeszycik =)

    OdpowiedzUsuń
  5. Im więcej mam zajęć, tym jestem bardziej zorganizowana. Ale od nowego roku ruszam ze swoim Bullet, zobaczymy, jak to u mnie będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie lubię sobie tak narzucać. Zawsze ze wszystkim się wyrabiam, a żeby pamiętać, mam przypominajki w telefonie :D Każdy ma swój sposób na organizację czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze że jest skuteczne :) Pozdrawiam

      Usuń
  7. Bardzo często robię kilka rzeczy na raz, co skutkuję wyczerpaniem organizmu i złoszczeniem się, że nie zrobiłam tego wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Coś takiego by mi się przydało :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię być zorganizowana, ale na prowadzenie BuJo nie mam czasu :( Więc może jednak kiepsko u mnie z organizacją? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może na początek jakiś kalendarz , Planner ? Przywykniesz do zapisywania, notowania, wejdziesz w rytm i możesz pomyśleć o BuJo ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, dzięki Wam blog się rozwija ! Staram się odwiedzić każdego! Jeśli obsewujesz napisz - wpadnę do Ciebie i się odwdzięczę ❤