Poradnik prezentowy // na każdą okazję

🎁
Długo myślałam czy wstawić post o prezentach,  myślę że już wszyscy mają je kupione a nawet zapakowane , jednak  przecież prezenty na święta mogą się przydać na inne okazje jak urodziny, imieniny.

Dlatego jest ! Poradnik prezentowy / subiektywna opinia 😍

1. Jako książkoholik, nie mogłam  nie uwzględnić, prezentu którym byli by zachęceni zwolennicy książek.
Książka ulubionego pisarza, poradnik  jest prezentem którmy na pewno bylabym zachwycona .
A wy ?

2.  Płyta- każdy z nas ma artystę którego płytą by nie pogardził . Jest to prezent, oczywiście jeśli znamy gust muzyczny odbiorcy, na każdą  okazję.

3. T-shirt - świetna koszulka z napisem, lub ulubionym motywem.
4. Płeć piękna zawsze jest szczęśliwa gdy dostanie jakieś swój ulubiony kosmetyk . Dla mnie są to paletki cieni . Sama rzadko sobie pozwolę na droższą paletkę więc urodziny czy święta są okazją na zdobycie czegoś  cudownego .



5.Dodatki
Często do prezentu staram się dorzucić coś małego ale słodkiego czy tematycznego  ;)
Takiego jak np skarpetki . Tak uwielbiam skarpetki kocham je 😍
Świetnym dodatkiem do prezentu mogą być wina. ( na święta w pięknych świątecznych opakowaniach )
No i oczywiście kubki . Kto z nas nie pije kawy, herbaty ? Kubków nigdy za wiele 😊
Nie są to jakieś wymyślne prezenty tylko takie które wywołują u mnie zawsze uśmiech 
Są to propozycje prezentów jakie mnie zadowalają albo które sama kupuje na różne okazje dla swoich bliskich .
Mam nadzieję że wam się spodobają. 
A wy ? Z czego najbardziej się cieszycie? Jakie najczęściej prezenty kupujecie?
-------------------------------------------

Komentarze

  1. u mnie królują w tym roku skarpety i śmieszne kubki:)

    BUZIAKI:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie cudowne rzeczy <3 Idealne na święta <3 Dziękuję za odwiedziny u mnie na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny post ;*
    https://xthy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne prezenty ^^ Kubki są najlepsze :D
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już na szczęście kupiłam prezenty :)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wolę być wcześniej przygotowana;) ale zawsze coś w ostatniej chwili jeszcze dokupuje;) również pozdrawiam

      Usuń
  6. Fajne pomysły, ja najbardziej lubię takie spersonalizowane i zawsze szukam pomysłu pod daną osobę. Jeśli biżuteria dla najbliższych to koniecznie z jakimś grawerem a jeśli książka to zawsze z jakimś napisem na pierwszej stronie :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak taki mały drobiazg spersonalizowany daje dużo radości;)

      Usuń
  7. Cudowne rzeczy♡ Mamy bardzo podobny gust, z wszystkiego byłabym zadowolona, a już szczegolnie z dobrej książki:) Pozdrawiam.
    staying true to myself

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo . Książka u mnie zawsze jest na pierwszym.miejscu w chciejliscie 😁

      Usuń
  8. Paletkę i książkę zawsze bym sobie przygarnęłą <3 Ja sobie zażyczyłam na święta pakiet 3 mikrodermabrazji heheheh

    OdpowiedzUsuń
  9. Z paletki z pięknymi kolorami ucieszyła by się każda kobieta ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne rzeczy, ta paleta jest boska:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Książki to najlepsze prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Każda Twoja propozycja by mnie ucieszyła. Ale książka zawsze mnie cieszy podwójnie, bo uwielbiam czytać :)

    Pozdrawiam ♥ + również obserwuję :)
    One Masked Girl

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne rzeczy :) Najfajniejsze prezenty to te, które mają jakąś dodatkową wartość np sentymentalną. Które zawsze będę kojarzyły się z nami osobie obdarowanej. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze nic nie kupiłam ☺
    Bardzo mi się podobają Twoje propozycje-trafia chyba w każdy gust☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne pomysły na prezenty :) Fajnie się zainspirować. Bardzo nastrojowa muzyczka ,aż się czuje święta :* Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham kubki , to zawsze super prezent.:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne propozycje. Książki i kubki chętnie bym chciała otrzymać i sama też je sprezentuję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. oj książki chętnie przygarnęłabym książki :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam zawsze problem z wyborem prezentów, no ale jakieś fajne kolorowe skarpetki zawsze mnie ucieszą :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo trafiony poradnik. Książka zawsze się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny post :) Ja bym się ucieszyła z książki lub płyty. To sprawdzone pomysły :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję;) I zgadzam się książka to super prezent;)

      Usuń
  22. Chyba najłatwiej jest właśnie kupić książkę albo płyte ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawe, uniwersalne pomysły, które spodobają się każdemu. Wystarczy tylko znać gust muzyczny/książkowy czy... nr buta :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Książki to zawsze mega pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kurczę, gdybyś mi prezenty wybierała to bylabym mega zadowolona. W mój gust wpasowałaś się idealnie;

    OdpowiedzUsuń
  26. Dlaczego nie zauważyłem tego poradnika przed świętami :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wiele ciekawych inspiracji na prezenty dla bliskich :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, dzięki Wam blog się rozwija ! Staram się odwiedzić każdego! Jeśli obsewujesz napisz - wpadnę do Ciebie i się odwdzięczę ❤