Cuda z Aliexpress// P臉DZLE 馃拵

ALIEXPRESS a co to takiego ?
Dla  niewtajemniczonych jest to strona / aplikacja kt贸r膮 pozwala nam robi膰 zakupy prosto z Chin . Takie chi艅skie allegro.  Oczywi艣cie s膮 plusy i minusy jak wsz臋dzie.  Najwi臋kszym plusem jest cena - niska cena i oczywi艣cie darmowa wysy艂ka! (nie zawsze ) A minusy ? Dluuugi czas oczekiwania i nieraz z艂a jako艣膰!
Jednak ja si臋 ju偶 nauczy艂am co kupowa膰 i u jak ich sprzedawc贸w.  Jednak jak zaczynacie z Ali, nie za艂amujcie si臋 zaj臋艂o mi to rok :)


 



Do sedna !
Nigdy nie by艂am za traceniem pieni臋dzy na ma艂o potrzebne rzeczy (m贸wi臋 o cenie w por贸wnaniu do u偶ytku)
Wi臋c jak widzia艂am ceny p臋dzli by艂am za艂amana i tak w艂a艣nie zrobi艂am swoje pierwsze zam贸wienie na tej stronie .

Zainteresowa艂 mnie w tedy zestaw 10 zwyk艂ych czarno srebrnych p臋dzli i jestem z nich bardzo zadowolona s艂u偶膮 Mi ju偶 2 lata- po zakupie nowych po艂ow臋 odda艂am jednak jestem z nich bardzo zadowolona. 
W艂osie jest bardzo mi臋kkie A p臋dzle s膮 zbite , my艂am je cz臋sto i w艂oski s膮 na swoim miejscu.  Od czasu do czasu jeden wypadnie ale za taka cen臋? 
Zap艂aci艂am za nie w tedy 15 z艂.  
Podaje wam link nowy ale sprawdzony m贸j ju偶 nieaktywny! 

Zestaw zawiera艂 5 szt do makija偶u oczu i 5 sztuk do makija偶u twarzy.

Po jakim艣 czasie znalaz艂am przepi臋kne  Diamentowe p臋dzle i jestem nimi oczarowana do dzi艣 !

Zestaw zawiera艂 7 p臋dzli :
 -p臋dzelek do brwi  - dwa p臋dzle do makija偶u oczu - cztery p臋dzle do makija偶u twarzy -ka偶dy ma swoje zastosowanie ( p臋dzel do pudru, bronzera, roz艣wietlacza i do konturowania )

Opr贸cz pi臋knego wygl膮du s膮 bardzo dobrej jako艣ci ich w艂osie jest zbite, nawet bardziej  ni偶 wcze艣niejszych ale r贸wnie偶 bardzo delikatne. Po myciu nie zmieniaj膮 kszta艂tu, w艂osie dzi臋ki  temu 偶e jest zbite nie wypada ,bardzo dobrze rozprowadzaj膮 produkty. 
Zap艂aci艂am za nie oko艂o 30 z艂. Teraz s膮 taniej !




Ostatni m贸j zakup to 5 szt "szczoteczek do makija偶u".

 Zam贸wi艂am je w pa藕dzierniku i jest to zestaw do produkt贸w mokrych-  kt贸ry zawiera "szczotk臋" do rozprowadzania podk艂adu i 4 szczoteczki do korektora i konturowania twarzy. Zestaw jest 艣wietny . Rozprowadzaj膮 mokre produkty bardzo szybko i dok艂adnie. 
Co do w艂osia to bardzo r贸偶ni si臋 od zwyk艂ych p臋dzli to jest bardzo bardzo zbite i niezbyt mi臋kkie ale to w艂a艣nie bardzo pomaga w rozprowadzaniu produktu. Podczas przyk艂adania do twarzy s膮 bardzo delikatne.
Zam贸wi艂am je za oko艂o 20 z艂 




A wy ? Zamawiacie produkty z Ali
Mam jeszcze pare pere艂ek z tej strony na pewno si臋 z wami podziel臋 ;)

Komentarze

  1. P臋dzelki kiedy艣 zamawia艂am i by艂am z nich bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsu艅
  2. P臋dzle super. Ale nie zdecydowa艂am si臋 jeszcze nic zam贸wi膰 z ali. Czekam, a偶 kto艣 ze znajomych b臋dzie zamawia艂, to si臋 podepn臋 ze swoj膮 list膮..

    OdpowiedzUsu艅
  3. Ja jeszcze nigdy nie korzysta艂am z Alliexpresu, ale moja kole偶anka z pracy nagminnie co艣 zamawia.

    OdpowiedzUsu艅
  4. wygl膮daj膮 niebanalnie :) pozdrawiamy i zapraszamy :)

    OdpowiedzUsu艅
  5. Trafi艂a艣 w punkt, w艂a艣nie w tym tygodniu mia艂am zamawia膰 p臋dzle z aliexpress :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Mam nadziej臋 偶e pomog艂am serdecznie je polecam :)

      Usu艅
  6. Rzeczywi艣cie te p臋dzle diamentowe s膮 pi臋kne <3

    OdpowiedzUsu艅
  7. Nigdy jeszcze nie robi艂am zakup贸w na Aliexpress, cho膰 wiele opinii s艂ysza艂am.

    OdpowiedzUsu艅
  8. Ja uwielbiam zegarki z ali. Mam ich... mn贸stwo :D P臋dzelki te偶 mam. Lubi臋 rybki najbardziej :)

    OdpowiedzUsu艅
  9. Kiedy艣 sporo kupowa艂am na Aliexpress, ale przyznaj臋, 偶e same pierdo艂y :)

    OdpowiedzUsu艅
  10. P臋dzelki wygl膮daj膮 艣wietnie. Post mi si臋 przyda :)

    OdpowiedzUsu艅
  11. Jako艣 nie korzysta艂am z Alli. Boj臋 si臋 stamt膮d zamawia膰, nie wiem czemu ;) Kiedy艣 pewnie si臋 prze艂ami臋 :)

    Pozdrawiam ♥
    One Masked Girl

    OdpowiedzUsu艅
  12. jeszcze nie zamawia艂am stamtad nigdy, ale kusisz kusisz, p臋dzle s膮 cudowne

    OdpowiedzUsu艅
  13. S膮 cudowne, ja te偶 zamawiam z Ali :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/01/winter-look-parka-w-kolorze-baby-blue.html

    OdpowiedzUsu艅
  14. SUper si臋 prezentuj膮,jestem ich ciekawa:):)

    OdpowiedzUsu艅
  15. Jeszcze nie. Ale s艂ysza艂am ju偶 wiele o zakupach na Ali. Baa pierwszy raz ponad 10lat temu. Slyszalalam wiele z艂ego o jako艣ci i dluuuugim czasie oczekiwania. To chyba najbardziej mnie zniech臋ca.

    OdpowiedzUsu艅
  16. Ciekawa jestem czy te szczoteczki do makija偶u sprawdzaj膮 si臋 na codzie艅? Daj prosz臋 zna膰: -)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Tak bardzo , u艂atwiaj膮 nasz dzienny makija偶. Szybko艣膰 rozprowadzania podk艂adu jest lepsza ni偶 g膮beczka BB i mniejsze u艂atwiaj膮 poprawki korektorem czy nawet samo konturowanie. Dla mnie bomba !

      Usu艅
  17. Rzeczywi艣cie p臋dzle s膮 przepi臋kne i wygl膮daj膮 na dobre, w sadzie od patrzenia chce si臋 nimi malowa膰 :) zastanawia mnie jako艣膰 kosmetyk贸w, kt贸re s膮 na zdj臋ciu? czy cienie s膮 dobre? bo widz臋 je na allegro :)

    OdpowiedzUsu艅
  18. R贸wnie偶 zamawia艂am p臋dzle z ali ;) Sz艂y bardzo d艂ugo, ale jako艣ciowo s膮 super! Warto by艂o czeka膰 ;)

    OdpowiedzUsu艅
  19. Te szczoteczki do makijazu bardzo mnie kusza :)

    OdpowiedzUsu艅
  20. Kurcze no, w ko艅cu co艣 z tego aliexpress musz臋 zam贸wi膰 :P

    OdpowiedzUsu艅
  21. Czarny zestaw wygl膮da niemal jak m贸j komplet z Nanshy :)

    OdpowiedzUsu艅
  22. Ja na Ali zamawiam ale ciut inne rzeczy. Za to mam te kolorowe p臋dzle i uwielbiam :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsu艅
  23. Wygl膮daj膮 niebanalnie. Nie zamawiam na og贸艂 z tego rodzaju sklep贸w, cho膰 zdarza si臋, 偶e vinyle, czy perfumy owszem z r贸偶nych miejsc :)

    OdpowiedzUsu艅
  24. Nie przestaje mnie zadziwia fakt 偶e Alixepress jest tak tanie! 馃憪馃槹

    OdpowiedzUsu艅
  25. Z Aliexpress jeszcze nie zamawialam - ale z innych chi艅skich stron owszem. Podobne p臋dzle te偶 mam, w kszta艂cie syrenich ogon贸w - i jestem z nich bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsu艅
  26. Uwielbiam Alie ;) Te czarno-srebrne id膮 do mnie od dw贸ch miesi臋cy... ale te kolorowe s膮 cudne! A偶 mam nadziej臋, 偶e czarne nie dojd膮 i te sobie zam贸wi臋 ;) Te szczotki nie poch艂aniaj膮 za du偶o produktu?

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dobre pytanie - nie zastanawia艂am si臋 nad tym bardzo ale my艣l臋 偶e nie wi臋cej ni偶 g膮beczka BB . Tyle samo "p膮peczek" potrzebuje 偶eby na艂o偶y膰 podk艂ad na ca艂a twarz z BB i tym ;)

      Usu艅
  27. Czasem mam wrazenie, 偶e jestem ostatni膮 odob膮 na planecie, kt贸ra jeszcze niczego nie zam贸wi艂a na AliExpress

    OdpowiedzUsu艅
  28. wiele razy my艣lalam 偶eby sobie zam贸wi膰 p臋dzle z tego serwisu i skoro te masz sprawdzone, to chyba sobie zam贸wi臋 te klasyczne czarme :)

    OdpowiedzUsu艅
  29. Jeszcze nigdy si臋 nie odwa偶y艂am 馃槣

    OdpowiedzUsu艅
  30. Mam te kolorowe p臋dzle i te czarne ze srebrem jestem bardzo zadowolona. Uwielbiam zakupy na aliexpress

    OdpowiedzUsu艅
  31. Super 艂upy. Te kolorowe p臋dzle s膮 urocze.

    OdpowiedzUsu艅
  32. Z Aliexpress zamawiam du偶o i cz臋sto, nie odwa偶y艂am si臋 jeszcze jednak na p臋dzle :) ale skoro tak zachwalasz, to chyba b臋d臋 musia艂a to przemy艣le膰 :) szczoteczki do twarzy wygl膮daj膮 super - ch臋tnie sprawdz臋 :)

    OdpowiedzUsu艅
  33. zamawiam produkty do scrapbookinu, sa o niebo ta艅sze, a i jako艣 zadawalaj膮ca.

    OdpowiedzUsu艅
  34. 艢wietne p臋dzle, takie neonowe :)

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz

Dzi臋kuj臋 za ka偶dy komentarz, dzi臋ki Wam blog si臋 rozwija ! Staram si臋 odwiedzi膰 ka偶dego! Je艣li obsewujesz napisz - wpadn臋 do Ciebie i si臋 odwdzi臋cz臋 ❤