Maseczki w p艂achcie//馃惙

Piel臋gnacja twarzy jest dla mnie bardzo wa偶na i jednym z krok贸w do pi臋knej sk贸ry s膮 maseczki .


Maseczki w p艂achcie pokocha艂am po przeczytaniu ksi膮偶ki "Sekrety Urody Koreanek"
Kszta艂t maseczki pasuje do twarzy s膮 z cienkiej tkaniny, nas膮czonej esencj膮, kt贸r膮 tworz膮 aktywne sk艂adniki .

Dlaczego po nie si臋gam ?


  • 馃惣Maski w p艂achcie s膮 bardzo 艂atwe w u偶yciu,  gotowe od razu po otwarciu opakowania.  S膮 higieniczne nie brudz膮 nie 艣ciekaj膮 i co dla mnie jest wielkim plusem nie trzeba ich zmywa膰 z twarzy.
  • 馃惏Maseczki s膮 odpowiednie dla ka偶dego rodzaju cery i odpowiadaj膮 ka偶dym potrzebom . Wystarczy dobra膰 odpowiedni膮 // NAWIL呕AJ膭 // REGENERUJ膭// OCZYSZCZAJ膭// Na rynku kosmetycznym mo偶na dosta膰 je w ka偶dej drogerii a nawet w marketach .
  • 馃惙 Efekty maseczek s膮 widoczne ju偶 po pierwszym u偶yciu, sk贸ra jest promienista i wyg艂adzona, a jej koloryt wyr贸wnany . S膮 takie skuteczne dzi臋ki temu 偶e tkanina nas膮czona jest wieloma sk艂adnikami piel臋gnacyjnymi kt贸re enie ulatniaj膮 si臋.

Jak je u偶ywa膰 ?

W ksi膮偶ce przeczyta艂am, 偶e przed maseczk膮 powinno si臋 dwa razy oczy艣ci膰 twarz i j膮 z tonizowa膰.
Po tym mo偶emy przej艣膰 do pi臋ciu krok贸w :
Krok 1. Otw贸rz opakowanie i wyjmij maseczk臋.
Krok 2. Niekt贸re maseczki s膮 zabezpieczone foli膮 , najpierw trzeba j膮 zdj膮膰 a p贸藕niej na艂o偶y膰 maseczk臋 na twarz.
Krok 3. Mask臋 pozostaw na twarzy na 20-30 minut (zgodnie z zaleceniami na opakowaniu).
Krok 4. Po up艂ywie zalecanego czasu, zdejmij maseczk臋 z twarzy i j膮 wyrzu膰. Nie usuwaj ze sk贸ry pozosta艂ej na niej esencji – pozw贸l jej si臋 wch艂on膮膰. Reszt臋 wklep w szyje, d艂onie . // NIE MARNUJ ESENCJI 
Krok 5. Na艂贸偶 na sk贸r臋 kosmetyk nawil偶aj膮cy.

Jakie maski wybieram ?



Najcz臋艣ciej wybieram maski korea艅skie, uwielbiam wszystkie z BIOAQUA - jest to moja ulubiona marka . Najcz臋艣ciej robi臋 zakupy z kosmetykzameryki czy w drogerii Ja艣min kt贸ra ma wielki wyb贸r kosmetyk贸w ze wschodu. Wi臋ksz膮 ilo艣膰 maseczek  zamawiam na Ali (o wiele taniej ) . Je艣li m贸j zapas si臋 ko艅czy cz臋sto u偶ywam maseczek  z Hebe , ich seria na ca艂y tydzie艅 jest warta polecenia . Lubi臋 r贸wnie偶 testowa膰 maseczki kt贸re kupuje podczas zakup贸w w markecie . 



Podsumowuj膮c fenomen masek w p艂achcie przyby艂 do nas ze wchodu i zakocha艂am sie w nich " od pierwszego u偶ycia" Na naszym rynku jest ju偶 ich bardzo du偶o i s膮 bardzo r贸偶norodne.  



A wy stosujecie maski w p艂achcie ? Jakie s膮 wasze ulubione ? 

Komentarze

  1. NIe u偶ywa艂am jeszcze takiej, ale mnie zach臋ci艂a艣

    OdpowiedzUsu艅
  2. musz臋 przyzna膰, 偶e maseczki s膮 u mnie pomijanym elementem w piel臋gnacji. Mam jedynie p艂atki-maseczki pod oczy (te偶 korea艅skie), ale bardzo ci臋偶ko by艂oby mi stwierdzi膰 czy s膮 skuteczne.

    OdpowiedzUsu艅
  3. Jeszcze ich nie mia艂am - mo偶e i ja bym si臋 w nich zakocha艂a? : -)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Mysle 偶e ju偶 po jednej maseczce , mi艂o艣膰 by rozkwit艂a 馃槂馃榿馃槂馃榿馃槏

      Usu艅
    2. U偶ywam co drugi dzie艅. Chocia偶 znam osoby, kt贸re u偶ywaj膮 dwa razy dziennie! Osobi艣cie wol臋 japo艅skie od korea艅skich.

      Usu艅
  4. U mnie efekty maseczki utrzymuj膮 si臋 2-3 dni (bez wzgl臋du na rodzaj maski), wi臋c zrezygnowa艂am z nich. Wol臋 zainwestowac w lepszy krem na noc

    OdpowiedzUsu艅
  5. Strasznie nie lubi臋 maseczek w p艂achcie. Nie mog臋 w nich nic robi膰 tylko le偶e膰 bo zje偶d偶aj膮 z twarzy...

    OdpowiedzUsu艅
  6. ja bardzo lubi臋 mask臋 z Bielendy Mezo power co艣 tam

    OdpowiedzUsu艅
  7. Lubi臋 tak膮 form臋 masek, ale z regu艂y s膮 do艣膰 drogie jak na jednorazowe u偶ycie.

    OdpowiedzUsu艅
  8. Ja uwielbiam mask臋 z awokado z It's Skin <3

    OdpowiedzUsu艅
  9. bardzo lubi臋 maseczki w p艂achtach :D s膮 wygodne :D i szybkie w u偶yciu :D I nie jest wszystko upa膰kane dooko艂a :D

    OdpowiedzUsu艅
  10. z Bioaqua chyba nie mia艂am,musz臋 si臋 poprawi膰 :D Kocham ze Skin 79,zw艂aszcza te z serii Bubble :)

    OdpowiedzUsu艅
  11. Uwielbiam maseczki w p艂achcie, s膮 szczeg贸lnie zbawienne przed wi臋kszymi wyj艣ciami :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Tak ja przed wyj艣ciem wybieram te co wyr贸wnuj膮 koloryt :)

      Usu艅
  12. A ja osobiscie za nimi nie przepadam :) Wole maseczki w kremie. Ale wiadomo kazdy ma inaczej :*:*:*

    OdpowiedzUsu艅
  13. Lubi臋 takie maseczki, ale tej jeszcze nie mia艂am. :-)

    OdpowiedzUsu艅
  14. U偶ywam masek w p艂achcie, ale nie mam ulubionej. Bardziej lubi臋 zmywalne maski z glink膮 - po nich widz臋 efekt. Po maskach w p艂achcie nie jest taki du偶y (u mnie). ;)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Tez uwielbiam glinki ale to zmywanie i upackany zlew jest straszne ;)

      Usu艅
  15. Brzmi zach臋caj膮co, ale musz臋 przeczyta膰 sk艂ad tych maseczek - to dla mnie podstawa przy wyborze kosmetyku. Im mniej sztuczno艣ci tym lepiej, a najlepiej, 偶eby wcale ich nie by艂o. Forma maseczki bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsu艅
  16. Jeszcze nigdy nie stosowa艂am takiej maski.

    OdpowiedzUsu艅
  17. Jeszcze nie pr贸bowa艂a, ale ch臋tnie to zrobi臋. :)

    OdpowiedzUsu艅
  18. Ja jestem wielk膮 fank膮 maseczek w p艂achcie :)

    OdpowiedzUsu艅
  19. Bardzo mnie zach臋ci艂as:) uwielbiam wszelkiego rodzaju maseczki :)

    OdpowiedzUsu艅
  20. Musz臋 i ja kupi膰 swoj膮 chusteczkow膮 maseczk臋 :)

    OdpowiedzUsu艅
  21. Ostatnio cz臋sto si臋gam po maseczki w p艂achcie i peel off s膮 bardzo 艂atwe w u偶yciu :)

    OdpowiedzUsu艅
  22. Jak swietnie te maseczki wygl膮daj膮 :D
    Co powiesz na wsp贸ln膮 obserwacj臋 ? Je艣li tak to zacznij i daj mi zna膰 na blogu :)

    OdpowiedzUsu艅
  23. Jeszcze ani razu nie u偶ywa艂am maski w p艂achcie :D Ale w ko艅cu musz臋 si臋 skusi膰 :)

    OdpowiedzUsu艅
  24. Zdecydowanie musz臋 si臋 na nie skusi膰 !

    OdpowiedzUsu艅
  25. Szczerze powiem, 偶e nie pr贸bowa艂am tego typu maseczek. Wiem, 偶e teraz ciesz膮 si臋 ogromn膮 popularno艣ci膮, chyba wi臋c i ja musz臋 wypr贸bowac :) Pozdrawiam
    www.kobiecaintuicja.wordpress.com

    OdpowiedzUsu艅
  26. Jeszcze nie mia艂am maseczki tego typu, a jaka Twoim zdaniem by艂aby fajna do cery suchej?

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. My艣l臋 偶e tak bo one bardziej nawil偶aj膮ce ni偶 maseczki nak艂adane dzi臋ki w艂a艣nie tej esencji co pisa艂am w po艣cie i zostaje to na d艂u偶ej na naszej sk贸rze!:)

      Usu艅
  27. Ja wol臋 tradycyjne maseczki, gdzie trzeba si臋 troszk臋 pobrudzi膰, mia艂am te korea艅skie, ale jako艣 mnie nie zachwyci艂y, mo偶e dlatego 偶e ma艂o kt贸ra na mnie dzia艂a, i ta du偶a ilo艣膰 p艂ynu jako艣 mnie nie przekonuje.

    OdpowiedzUsu艅
  28. Ja rowniez bardzo lubie maseczki w plachcie, zwlaszcza w czasach kiedy wszyscy jestesmy zabiegani to fajna alternatywa aby dbac o skore :D

    OdpowiedzUsu艅
  29. Du偶o tych masek wypr贸bowa艂a艣 ;)

    OdpowiedzUsu艅
  30. przypomnia艂a艣 mi by wreszcie sobie zrobi膰 maseczk臋, kt贸ra czeka w szafce ju偶 z miesi膮c na u偶ycie ;D

    OdpowiedzUsu艅
  31. Uwielbiam te maseczki !!! Ci臋偶ki dzie艅 w pracy ? gruby koc, herbata i ta maseczka - od
    razu lepiej :)

    OdpowiedzUsu艅
  32. Tylko czeka膰 a偶 pojawi膮 si臋 wersje dla pan贸w.

    OdpowiedzUsu艅
  33. Uwielbiam maseczki w p艂achcie! Szczerze m贸wi膮c to nawet nie wiem jakich u偶ywam, bo dostaj臋 je od szwagierki :) Ale g艂贸wnie zamawia nam te korea艅skie.

    OdpowiedzUsu艅
  34. Jakie 艣liczne opakowania maseczek! Ja najcz臋艣ciej u偶ywam w p艂achcie jak chce efekt szybko, a jak mam wi臋cej czasu to te z avonu u偶ywam :)

    OdpowiedzUsu艅
  35. Ja jak dot膮d stosowa艂am jedynie klasyczne maski do twarzy, kt贸re trzeba zmywa膰 (swoj膮 drog膮 na blogu niedawno pojawi艂a si臋 recenzja maseczki z Douglasa, kt贸ra w艂a艣nie mi si臋 sko艅czy艂a) :) Jednak wiele dobrego s艂ysza艂am o tych w p艂achtach. Mo偶e si臋 skusz臋 :p

    OdpowiedzUsu艅
  36. Zdarza艂o mi si臋 stosowa膰, ale zawsze by艂y za du偶e :(

    OdpowiedzUsu艅
  37. Lubi臋 tak膮 form臋 masek, ale wiele z nich kosztuje niestety do艣膰 sporo jak na jednorazowe u偶ycie. Warto zatem polowa膰 na promocje lub zamawia膰 wi臋cej na ali :)

    OdpowiedzUsu艅
  38. Chyba si臋 skusz臋 i spr贸buj臋 skorzysta膰 z takiej maseczki, co prawda mia艂am kiedy艣 w p艂achcie i dziwnie si臋 w niej czu艂am, efektu te偶 praktycznie 偶adnego, a tania nie by艂a. Jednak pono膰 te korea艅skie s膮 super :)

    OdpowiedzUsu艅
  39. Pocz膮tkowo by艂am sceptycznie nastawiona to maseczek w p艂achcie, a teraz nie wyobra偶am sobie innych :)

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz

Dzi臋kuj臋 za ka偶dy komentarz, dzi臋ki Wam blog si臋 rozwija ! Staram si臋 odwiedzi膰 ka偶dego! Je艣li obsewujesz napisz - wpadn臋 do Ciebie i si臋 odwdzi臋cz臋 ❤