Serialowelove //


Po ciężkich tygodniach studenta na najwyższych obrotach przyszedł czas na relax. A przy czym najlepiej się odpoczywa ? Piękny zapach , maseczka na twarzy i ULUBIONY SERIAL .
Seriale oglądam od bardzo dawna, jednak te które chce wam pokazać nie mają więcej niż dwa sezony. 

💗💗💗
WIELKIE KŁAMSTEWKA 
Po zakochaniu się w młodości w "Pretty Little Lairs" już sam tytuł tego serialu mnie zainteresował i tak obejrzałam jeden z najlepiej zrobionych  seriali  w życiu . 
Reżyserem jest Jean-Marc Vallée a scenarzystą David E. Kelley .   Produkcja HBO-  jest to mini serial oparty na bestsellerowej powieści Liane Moriarty pod tym samym tytułem.  Akcja rozgrywa się w nadmorskim miasteczku Monterey w stanie Kalifornia które na samym początku wydaje się oazą spokoju jednak nic bardziej mylnego . Serial opowiada historie idealnych matek z idealnymi dziećmi i zakochanymi w nich po uszy mężów ?
NIE , takie właśnie były moje pierwsze odczucia jednak nie  jest to serial " do śniadania".  Trzeba się nad  nim zastanowić, przeanalizować fakty. Pod tym pozornie idealnym życiem kryje się wiele kłamstw. Głównymi bohaterkami są trzy matki pierwszoklasistów których życie przez zbrodnie odwróci się do góry nogami .
Oprócz treści serial ma niesamowite zdjęcia i oczywiście muzykę.  Usłyszymy takie utwory jak: Agnes Obel - September Song , Martha Wainwright - Bloody Mother F*cking , Michael Kiwanuka - Cold Little Heart i wiele innych ciekawych propozycji . Główne bohaterki zagrały jedne z najlepszych aktorek : Nicole Kidman, Reese Witherspoon i Shailene Woodley  w serialu możemy zobaczyć innych znanych aktorów.  
Serdecznie polecam, nawet jeśli to nie wasza tematyka, warto  obejrzeć dla zdjęć muzyki i gry aktorskiej na najwyższym poziomie .


💗💗💗
STRANGER THINGS 
Następny serial to produkcja Netflixa, scharakteryzowałbym go jako dramat Sci-fi. Jest to mój serial numer jeden, mistrzostwo świata !  . 

Twórcami  są bracia Duffer którzy są również reżyserami i scenarzystami  - serial, który okazał się wielkim zaskoczeniem, gdyż mało kto się spodziewał, że odniesie on tak niewyobrażalny sukces.Akcja serialu ma miejsce  w latach 80. a formą i treścią nawiązuje do twórczości tamtych lat  w tym m.in. Stevena Spielberga. W tajemniczych okolicznościach znika dwunastoletni chłopiec, a jego mama organizuje poszukiwania wbrew całemu miasteczku które uważa że jest chora psychicznie . Podczas poszukiwań bohaterowie napotykają uzdolnioną  dziewczynkę  którą ściga agencja rządowa . W tym serialu nic nie jest takie na jakie wygląda i to mi się w nim najbardziej podoba . Świetna gra aktorska i te lata 80 tak pięknie pokazane z najlepszą muzyką aż nie można zrobić sobie przerwy w oglądaniu . Serial ma już dwa sezony po 8-9 odcinków - na wieczór jak znalazł . 
💗💗💗
13 POWODÓW 
Następna produkcja Netflixa  na podstawie powieści  Jaya Ashera o tym samym tytule. Część pomyśli ze to serial dla nastolatków jednak nic bardziej mylnego - każdy powinien go obejrzeć. 
Jest to historia uczennicy szkoły średniej która popełniła samobójstwo. Przyczyny tego strasznego aktu nagrała na 13 kasetach które zostały dostarczone osobom które były w to zamieszane . Każda kaseta jest o innej osobie która przyczyniła się do samobójstwa Hanny Baker - głównej bohaterki serialu . Ten serial albo się kocha albo nienawidzi , są różne recenzje niektórzy uważają go za dory serial który pokazuje problemy w sposób dosadny a inni że jest to serial o przewrażliwionej nastolatce . Moim zdaniem dobrze, że  seriale pokazują coś więcej niż miłość i zdradę.  Młoda obsada , muzyka jest wyrazista i wpasowuje się idealnie do klimatu. Bardzo podoba mi się pomieszanie rzeczywistości z przeszłością.  Polecam obejrzeć, serial zmusza do głębokich refleksji .
Przedstawiłam tylko czubek góry lodowej obejrzanych przeze mnie seriali . Są to seriale które zachwyciły mnie nie tylko historią ale i muzyką, zdjęciami - wszystko od początku do końca w nich gra ! 
A Wy macie czas na seriale ? // Jakie są wasze  ulubione?

Komentarze

  1. Super Inspiracje. Zaraz wszystkie przejrzę :) lubię fajne seriale, ale ostatnim takim dla mnie był dr house. Może w końcu znajdę coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdybym tak miała jeszcze czas na obejrzenie jakiegokolwiek serialu do końca lub w spokoju ;) a wieczorem jak synek pójdzie spać sama usypiam przy wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś oglądałam seriale masowo ;) To było moje małe uzależnienie ;) Jednak do końca zostałam z kilkoma. W całości widziałam właśnie 13 Powodów, Dextera, Dr House'a i Filary Ziemi ;) A jeżeli chodzi o te, które nadal śledzę to tylko Modern Family i The Fosters ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam zamiar wziąć się za 13 powodów. W końcu muszę obejrzeć go :) Reszty niestety nie znam ;)

    Pozdrawiam ♥
    One Masked Girl

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam Czarne lustro, genialny serial:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam już o nim muszę w końcu zacząć:)

      Usuń
  6. Oglądałam jedynie 13 powodów, reszta mnie jakoś nie zainteresowała.

    OdpowiedzUsuń
  7. Stranger Things to również moj konik. Chociaz zdecydowanie wolałam pierwszy sezon.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również 1 sezon był niesamowity:) drugi był dobry .

      Usuń
    2. Oglądałam jedynie "13 powodów", a właściwie próbowałam oglądać, bo główna bohaterka była pretensjonalna, jak ta kobiecina ze "Zmierzchu". Odepchnęło mnie, a szkoda bo pomysł dobry :)

      Usuń
  8. Wielkie kłamstewka to doskonały serial. Tym bardziej dla pary, ona dostaje film trochę babski, on może skupić się na wątku kryminalnym. Po tym serialu widać też pewną tendencję. Studia filmowe chyba zauważyły, że seriale w ostatnim czasie mocno zamieszały na rynku. W tym serialu zobaczymy kilka aktorów znanych z tradycyjnych gniotów holiwoodzkich

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie oglądam seriali, ale wpis fajny i ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Niby zaczynam ferie, ale czasu nie mam, ponieważ sporo rzeczy mi zadano. No i zbliża się matura... Słyszałem o tych serialach, ale ich nie oglądałem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Serial Trzynaście powodów wcale mi się nie podobał... Zdecydowanie lepsza jest książka.

    OdpowiedzUsuń
  12. A wiesz, że teraz mieszkając w Ameryce, widzę że te "Idealne" mamy z dziećmi to wcale nie na potrzeby ekranu są.. niestety niektóre rodziny takie są na prawdę. Tak sztucznie uśmiechnięte i udające że wszystko jest najcudowniejsze, a to co się dzieje za ścianami domu to lepiej nie wiedzieć. Masakra. Poza tym pierwszym serialem, widziałam wszystkie. Stranger Things wygrywa jak dla mnie :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie zacznę nowego serialu póki nie skończę The walking dead. Nie mam czasu ,ogladam tylko przy okazji prasowania, więc stosunkowo rzadko. Mam wielką ochotę na Wielkie kłamstewka, czytałam książkę i bardzo mi się podobała.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przekonałaś mnie do "Wielkie kłamstwa", wiec teraz już mam film na niedzielny wieczór;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie słyszałam o Wielkich kłamstwach wcześniej, z chęcią zobaczę. Jednak to dopiero kiedy znajdę chwilkę, bo niestety- afterek po feriach tylko w szkole :D

    Obserwuję i zapraszam: anotherbeautyblogxoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. !3 powodów obejrzałam krótko po premierze - wciągajacy serial.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie widziałam i absolutnie polecam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja jestem nudna ze swoim serialem, ciągle oglądam Chirurgów; -)

    OdpowiedzUsuń
  19. Teraz już nie mam czasu na seriale ale kiedyś kilka oglądałam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie mam cierpliwości do seriali. Do tej naiwności, do powtarzalności, przewidywalności... Jeszcze czasem dociągnę do końca pierwszej serii, choć rzadko... Ale teraz za sprawą Meryl Streep zaczynam rozważać próbę podejścia do "Wielkich kłamstewek".

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam Wielkie kłamstewka <3 Obecnie brak czasu, studia, znajomi, praca :D

    OdpowiedzUsuń
  22. w tym roku nie mam czasu na seriale - wybrałam pracę ;)
    ale oglądam 1 serial, stopniowo w wolnej chwili (która jest rzadko xd) :D


    Pozdrawiam i życzę cudownego tygodnia ! :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie mam za bardzo czasu na seriale, dlatego raczej ich nie oglądam. Jestem ciekawa "13 powodów", ale mogłabym się mu bliżej przyjrzeć dopiero po przeczytaniu książki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak polecam najpierw książkę! Sama zrobiłam odwrotnie i jestem zawiedziona. Książka jest lepsza (jak zawsze)

      Usuń
  24. uuuu, dwa pierwsze zdecydowanie wypróbuję :D o obu słyszałam już kilkukrotnie, teraz tylko znaleźć 'trochę' czasu i zaczynam ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem w trakcie oglądania 13 powodow, a w tym tygodniu obejrzałam riverdale i czekam na nowe odcinki

    OdpowiedzUsuń
  26. Taaaak stranger things uwielbiam :)

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie mamy czasu na seriale, absolutnie. Ale i tak je ogladamy, nie sposób oprzeć się produkcjom Netflixa, niestety... Moim hitem jest "Breaking Bad" na zmianę z "House of Cards" ;) Twoje propzycje zapisuję, wielkie dzięki! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Słyszałam o wszystkich serialach, które polecasz, ale na razie żadnego nie obejrzałam. Lubiłam oglądać PLL, więc prawdopodobieństwo, że obejrzę "Wielkie kłamstewka" jest duże. :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Już zapomniałam o takiej formie spędzania czasu ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, dzięki Wam blog się rozwija ! Staram się odwiedzić każdego! Jeśli obsewujesz napisz - wpadnę do Ciebie i się odwdzięczę ❤