M贸j wiosenny niezb臋dnik //馃尰馃尲馃尭

Korzystaj膮c z tego, 偶e  zbli偶a si臋  pierwszy dzie艅  kalendarzowej wiosny, chce wam pokaza膰 m贸j niezb臋dnik wiosenny. 



#1 Okulary 

Pierwsza nie kosmetyczna rzecz to okulary, nie wyobra偶am Sobie wiosny bez tego pi臋knego i jak przydatnego gad偶etu. 
Jestem osob膮, kt贸ra nie lubi wydawa膰 maj膮tku na akcesoria, o wiele bardziej wol臋 je wydawa膰 na kosmetyki, wi臋c w moich zbiorach okular贸w nie ma drogich modeli. 




#2 Mgie艂ki 

Gdy nadchodzi wiosna, zmieniam mocne perfumy na lekkie mgie艂ki. Uwielbiam w mgie艂kach to, 偶e opr贸cz pi臋knego zapachu, 艣wietnie od艣wie偶aj膮. Mgie艂ki mam w ka偶dym pomieszczeniu w domu i w co drugiej torbie. Najcz臋艣ciej u偶ywam mgie艂ek z Avonu, s膮 w bardzo dobrej cenie i maj膮 du偶y wyb贸r zapach贸w . 


#3 Piel臋gnacja

Nie mo偶na zapomnie膰 o piel臋gnacji, nie b臋d臋 wymienia膰 kosmetyk贸w, niezb臋dne jest pami臋ta膰, 偶e sk贸ra zmienia si臋 razem z porami roku. W tedy bardzo wa偶ne jest dostosowanie piel臋gnacji ca艂ego cia艂a i twarzy. Moja piel臋gnacja twarzy r贸偶ni si臋 r贸wnie偶 rano i wieczorem. O porannej piel臋gnacji twarzy mo偶ecie przeczyta膰 w po艣cie, a wieczornej b臋dziecie mogli przeczyta膰 ju偶 w kwietniu. Serdecznie polecam ksi膮偶k臋 Charlotte Cho " Sekrety urody Koreanek", kt贸ra pokazuje jak powinno si臋 dba膰 o twarz.
  
 

#4 Roz艣wietlenie 

Wraz ze zmianami pogodowymi jakie przynosi wiosna, zmienia si臋 r贸wnie偶 m贸j makija偶. Do mojego makija偶u dodaje blasku. Uwielbiam ka偶dy rodzaj roz艣wietlacza i r贸偶ne kolory. 



#5 Nude na ustach 

W wiosennych makija偶ach stawiam na jasne usta, wszystkie odcienie nude i jasnego r贸偶u. Nie wiem dlaczego ale moje wiosenne makija偶e to bardzo naturalne usta, mo偶e dlatego 偶e nude i r贸偶 pi臋knie wygl膮da na roz艣wietlonej twarzy. Cz臋sto te偶 eksperymentuje z makija偶em oczu, wi臋c takie usta pi臋knie je dope艂niaj膮.

A Wam si臋 zmienia makija偶 i piel臋gnacja na wiosn臋?

Zapraszam do obserwacji bloga !




Komentarze

  1. bardzo fajne zestawienie, oczywi艣cie okulary podbi艂y moje serce<3

    OdpowiedzUsu艅
  2. Trzeba przyzna膰, 偶e jeste艣 bardzo dobrze przygotowana :-) Okulary te偶 uznaj臋 za cze艣膰 garderoby ;-)

    OdpowiedzUsu艅
  3. Jak si臋 wiosna i s艂o艅ce zaczyna to oczywi艣cie u mnie pierwsze sa okulary przeciws艂oneczne, na rowerze nie da rady inaczej ;-)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ja mam czapk臋 z daszkiem, bo jedne okulary ju偶 nosz臋.

      Usu艅
  4. Fajnie, 偶e ju偶 nied艂ugo wiosna :-) U mnie na wiosn臋 pojawia si臋 jeszcze peeling :-)

    OdpowiedzUsu艅
  5. Jestem kiepska w makija偶e i ca艂y czas si臋 ucz臋, wiec w sumie nie zmienia mi si臋 zanadto spos贸b malowania. Za to garderoba jak najbardziej i zawsze nosz臋 apaszki w kwiaty.

    OdpowiedzUsu艅
  6. 艣wietne zestawienie, szczerze nie my艣la艂am jeszcze o tym a to b艂ad, musze nadrobic, nowe okulary przydadza sie bo z ko艅cem lata po艂amaly si臋

    OdpowiedzUsu艅
  7. uwielbiam mgie艂ki :) Obserwuje ;)
    zatrzymachwileulotne.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  8. Z wszystkimi punktami si臋 zgadzam. Moje ulubione mgie艂ki s膮 z Bath and body works. Najpi臋kniejsze zapachy 艣wiata. Do zestawienia doda艂abym 艣wie偶e kwiaty, np. 偶onkile z Biedry :D

    OdpowiedzUsu艅
  9. Te偶 kocham mgie艂ki z Avonu i zapewne do nich wr贸c臋, kiedy tylko wreszcie za oknem zrobi si臋 ciep艂o na sta艂e :)

    OdpowiedzUsu艅
  10. Ja sama musze zakupi膰 jakie艣 nudziaki bo nie mam 偶adnych :)

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsu艅
  11. Jak ja dawno nie u偶ywa艂am tych mgie艂ek z Avonu <3

    OdpowiedzUsu艅
  12. S艂o艅ce, mam nadziej臋, ju偶 za nied艂ugo si臋 pojawi na niebie i trzeba zmieni膰 niekt贸re kwestie w swojej codziennej piel臋gnacji. Mgie艂ki z Avonu si臋 wed艂ug mnie sprawdzaj膮:)
    staying true to myself

    OdpowiedzUsu艅
  13. Pi臋kne okulary:) u mnie wraz ze zmian膮 pory roku zmieniaj膮 si臋 perfumy na bardziej l偶ejsze i kwiatowe no i oczywi艣cie szaliki na lekkie, kolorowe chusty:)

    OdpowiedzUsu艅
  14. Piel臋gnacji zawsze mam podobn膮, za wiele si臋 nie zmienia, jedynie peelingi i maseczki. ;)
    Co do makija偶u to fakt, diametralnie si臋 zmienia. Odcienie, konturowanie itd...
    Pozdrawiam♥

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  15. Ostatnio kupi艂am mgie艂ki z Avonu dok艂adnie takie same zapachy! :D Co do okular贸w to zazdroszcz臋 ludziom, kt贸rym pasuj膮 do twarzy, bo mi jest strasznie ci臋偶ko co艣 dobra膰. :(

    OdpowiedzUsu艅
  16. okulary na pierwszym miejscu!!!!!

    OdpowiedzUsu艅
  17. W艂a艣nie - okulary. Musz臋 kupi膰 na ten sezon, bo ostatnio zapomina艂am o tym. Klaudia J

    OdpowiedzUsu艅
  18. Okulary przeciws艂oneczne i piel臋gnacja to podstawa :)

    OdpowiedzUsu艅
  19. Gdzie艣 w domu mam t膮 ksi膮偶k臋

    OdpowiedzUsu艅
  20. Super zestawienie! Musz臋 pomy艣le膰 o nowych okularach i tej zachwalanej wsz臋dzie ksi膮偶ce :)

    OdpowiedzUsu艅
  21. Fajny post, okulary i nudziak na ustach to podstawa :)

    OdpowiedzUsu艅
  22. Wszystkich tych mgie艂ek i innych kosmetyk贸w do piel臋gnacji nie u偶ywam :) za to za niezb臋dne uwa偶am dobre okulary z filtrem!

    OdpowiedzUsu艅
  23. ja niestety z moj膮 wad膮 wzroku musia艂am odstawi膰 okulary przeciws艂oneczne na bok ;p

    OdpowiedzUsu艅
  24. Super s膮 te mgie艂ki z AVON. Strasznie je lubi臋, a zwykle perfumy mnie denerwuj膮, bo albo s膮 dusz膮ce, albo 艣mierdz膮 (jak na m贸j gust haha).
    Co do okular贸w, to nosze korekcyjne, wi臋c przeciws艂oneczne nie wchodz膮 w gr臋. A czasami powinny, bo jakbyb oczy mia艂o wypali膰.

    OdpowiedzUsu艅
  25. Nude na ustach i mgie艂ki zaliczaj膮 si臋 r贸wnie偶 do mojego wiosennego niezb臋dnika馃槈

    OdpowiedzUsu艅
  26. Okulary przeciws艂oneczne to m贸j niezb臋dnik przez ca艂y rok. :) Wiosn膮 i latem uwielbiam mgie艂ki i si臋 z nimi nie rozstaj臋. 艢wietny wpis.

    OdpowiedzUsu艅
  27. Pora na zakupy pi臋kne inspiracje lubie kosmetyki AVON

    OdpowiedzUsu艅
  28. R贸wnie偶 w ciep艂e dni cz臋艣ciej si臋gam po mgie艂ki ni偶 ci臋偶kie perfumy :)

    OdpowiedzUsu艅
  29. Nigdy nie nosz臋 okular贸w i chyba pora to zmieni膰 :)
    Nudziaki na ustach uwielbiam!
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsu艅
  30. Nigdy si臋 nie rozstaje z okularami :)
    Zapraszam na nowy post 馃槝
    http://www.stylishmegg.pl/2018/03/karmelowy-trench-i-winylowe-spodnie.html?m=1

    OdpowiedzUsu艅
  31. Wiosn膮 艣wie偶o艣膰 i wi臋ksza naturalno艣膰 bior膮 g贸r臋- lekkie podk艂ady, 艣wietlista cera-idealnie :)

    egzemplarz.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  32. Te mgie艂ki z Avonu sa przydatne w g贸rach :)

    OdpowiedzUsu艅
  33. Makija偶u nie zmieniam na wiosn臋, ale piel臋gnacj臋 sk贸ry i cia艂a owszem. 馃槉

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅
  34. Te偶 uwielbiam roz艣wietlacze :) Ch臋tnie ich u偶ywam nie tylko wiosn膮 i latem

    OdpowiedzUsu艅
  35. Ja wiosn臋 przywita艂am akurat zakupem nowych okular贸w :) nude na ustach stosuj臋 przewa偶nie przez ca艂y rok

    OdpowiedzUsu艅
  36. R贸wnie偶 bardzo lubi臋 roz艣wietlacze i zawsze musz臋 mie膰 chocia偶 jedn膮 mgie艂k臋 do cia艂a ;p
    Mam podobnie z makija偶em, wraz z wiosn膮 stawiam na nudziaki ;)

    Zapraszam!
    B臋dzie mi mi艂o, je艣li wspomo偶esz bloga i klikniesz w reklam臋 ;)
    Mi艂ego dnia! :)

    OdpowiedzUsu艅
  37. Mgie艂ka na wiosn臋 r贸wnie偶 pojawia si臋 w mojej kosmetyczce. Chocia偶 ja nie rezygnuj臋 z perfum tak jak Ty. Po prostu stawiam, na lekki i o偶ywczy zapach :) Ustalam sobie gam臋 zapachow膮 na ca艂y rok i jak s膮 promocje na www.perfumy.pl to wtedy kupuj臋 ;) Oczywi艣cie jak mnie zainteresuje jaki艣 zapach w drogeriach to dokupuj臋 wtedy w internecie.

    OdpowiedzUsu艅
  38. Mgie艂ki avon uwielbiam. Calkiem fajna kolekcja roz艣wietlaczy

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz

Dzi臋kuj臋 za ka偶dy komentarz, dzi臋ki Wam blog si臋 rozwija ! Staram si臋 odwiedzi膰 ka偶dego! Je艣li obsewujesz napisz - wpadn臋 do Ciebie i si臋 odwdzi臋cz臋 ❤