PrzedŚwiąteczne Rytuały

🎄🎄🎄🎄
 Zaczęłam blogowanie w niesamowitym czasie przedświątecznym . Więc nikogo nie zdziwi świąteczny post !
Oczekiwania na święta umila mi każdego roku Kalendarz Adwentowy . 
W tym roku padło na Makeup Revolution . To cudeńko kosztowało mnie aż 150 zł ( jak na studenta uwierzcie jest to bardzo drogo) czy zatem było warto ? / Nie .
Niestety nie , jestem już w połowie a zachwyciły mnie może z trzy produkty . \
Miałyście może ? Jakie są wasze odczucia >?


Rytuałem bez którego oczekiwania nie byłyby takie same jest robienie pierniczków.  Co roku jest dzień w którym idę do kuchni, szykuje blat i zaczynam przygodę jako cukiernik ( cukiernik hahah wygórowane marzenia ) . Jednak daje mi to tyle radości i zabawy że nigdy z tego nie zrezygnuje Nawet jeśli nie wyjdą mi takie piękne jak w reklamach, filmach czy na zdjęciach .  Zawsze jestem z nich dumna .
W moim domu, każdy z domowników na okres adwentowy dostawał wielką, świąteczną skarpetę do której od 6 grudnia zbieraliśmy słodycze aż do wigilii . Teraz jak mieszkam już sama z chłopakiem również mamy takie skarpety :) ( i nawet z nich nie wyjadamy ) . Jest to mój ulubiony rytuał przedświąteczny .
Każdego roku przed świętami kupuje nowy świąteczny kubek ( w tym padło na świąteczny kubek z Tigera za 10 zł) ale nie kupowanie samego kubka jest rytuałem, tylko wieczór z książką i gorącą czekoladą w nim <3 
Tak jak każdy mam swoje ulubione piosenki, które męczę przez cały okres ( nie. nie jest to Last Christmas hahha) Moją ulubioną jest "Pada śnieg " Edyty Górniak i Krzysztofa Antkowiaka nawet nie wiem dlaczego, po prostu wpływa na mnie  kojąco i  bardzo mnie uspokaja :)
Jeszcze jedna którą uwielbiam, to piosenka ze ścieżki dźwiękowej  pierwszej części Listów do M Anna Karwan " What The Word Needs Now"
Nie byłoby przygotowań bez choinki i jej dekorowania . W tym roku mam własną wymarzoną, oczywiście minimalistyczną . 

Jak to na zorganizowanego zapaleńca przystało, musi być lista GRUDNIOWYCH POSTANOWIEŃ.  Lista, która mam nadzieje pod koniec będzie cała zaznaczona na pomarańczowo. Na początku miesiąca wypisałam sobie rzeczy, które w grudniu chciałabym zrobić.
A jak Wy się przygotowujecie do świąt ? Macie jakieś rytuały ?
---------------------------------------------------------------------------------
Chcecie jakieś pomysły na prezenty ?

Komentarze

  1. Prześliczne ozdóbki<3 Może wzajemna obserwacja >?
    Zapraszam na nowy post<3 oraz
    Instagram.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna choinka! Niekonwencjonalna ale zjawiskowa :)
    staying true to myself

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie rytuałem jest pieczenie pierniczków, porządki, słuchanie muzyki świątecznej i nieraz tandetnej, wieczorne kakao i koniecznie seans To właśnie miłość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pieczenie pierniczków obowiązkowo:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zastanów się nad drobną zmianą credo - dawać należy wszystko a brać tyle ile POTRZEBA!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy może to interpretować inaczej . Dla mnie ważne jest korzystanie z życia w 100% czyli nic ni odkładanie na jutro, spełnianie swoich marzeń, wykorzystywanie swoich szans 😁

      Usuń
  6. Ja na razie jakoś nie czuję tych świąt ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne rytuały :) ja również uwielbiam piec świąteczne ciasteczka :) piękna choinka :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę się wziąć za pierniki ☺

    OdpowiedzUsuń
  9. Miły, świąteczny post. Po pierwsze dziękuję za wizytę u mnie, komentarz i ciepłe słowa. Życzę powodzenia w blogowaniu na dłuuugooo !!! Szczerze bardzo się mi spodobał rytuał z tą skarpetką - mega!! Muszę to wprowadzić od kolejnego roku u nas. :) Kubeczek świąteczny, bardzooo się mi podoba! Superancki jest -ps. mam słabość do kubków. Choineczka wspaniała. Ma w sobie wiele magii.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również pozdrawiam i będę częstym gosieciem na blogu;)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Dziękuję;) byk drugi który był spodniami Mikołaja ale jak poszłam drugi raz to już nie zastałam;(

      Usuń
  11. kalendarz z MUR też mnie nie zachwycił, na szczęście go nie kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię czas adwentowy i magię przygotowań świątecznych :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurczę, ja nigdy w życiu nie piekłam pierników. W końcu muszę to koniecznie zmienic, bo jednak no trochę to taki wstyd.
    Poza tym - już dawno nie widziałam na blogach playlisty, która by puszczała muzykę. Pamiętam, że kiedyś sama miałam coś takiego na blogspocie, ale musiałam zrezygnować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam żeby piosenki przenosimy czytelników do magicznego przedświątecznego czasu ☺

      Usuń
  14. Pieczenie pierniczków to jeden z moich ulubionych rytuałów - zawsze puszczam wtedy świąteczne piosenki i cieszę się chwilą :) No i pakowanie prezentów też jest zawsze dla mnie wielką frajdą. Wspólne lepienie pierogów...
    Uwielbiam kubki, wiec bardzo podoba mi się pomysł kupowania jednego przed świętami :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Żałuję, że nie skusiłam się w tym roku na kalendarz Rituals ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, widziałam że świetne produkty były w środku;(

      Usuń
  16. u mnie jest skromnie ;) i symbolicznie bp zwyczajnie nie mam czasu na to. Przed świętami pracuje bardziej intensywnie i ogólnie codziennie po 11 godzin, a święta dla mnie są bo są :P
    Ale żeby jakoś się przygotowywać do nich specjalnie to szczerze mówiąc nawet mi się nie chce :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zwyczaje :) u nas też są juz jakieś przyzwyczajenie :) od -1.12 ubieramy dom wewnątrz i na zewnątrz, w oknach stoją światełka, słuchamy kolęd, pieczemy różne ciasteczka :) uwielbiamy ten okres

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie też bez pierniczków się nie obędzie. Już mam zrobione, tylko czekają na święta. W domu zakładamy je też na choinkę. :) Też lubię tę piosenkę " What The Word Needs Now" - zwłaszcza w świątecznym okresie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierniczki na choince? Musi wyglądać obłędnie;)

      Usuń
  19. Ale świątecznie u Ciebie :)) ja jeszcze nie odczuwam zbliżających się Świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna choinka, taka biała wygląda jak oszroniona;>

    Masz najładniejszy, świąteczny kubek jaki w tym roku widziałam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna choinka :) Moim stałym rytuałem jest pieczenie pierników :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja od tego roku zaczynam właśnie zbierać świąteczne kubki! ;p

    OdpowiedzUsuń
  23. Choinka śliczna! Podobają mi się takie zwykłe, skromne. Kalendarza adwentowego nigdy nie miałam, ale nie ciągnie mnie do nich. Świetny zwyczaj ze zbieraniem słodyczy do skarpety :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny zwyczaj z tymi slodyczami w skarpecie. U mnie by to nie przeszło. Za duzym lakomczuchem jestem ☺

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny pomysł ze skarpetkami ☺ ja uwielbiam robić ozdoby świąteczne np stroiki, świeczniki i oczywiście pakować prezenty☺

    OdpowiedzUsuń
  26. U nas kilka rytuałów musi zawsze się dopełnić, bez nich nie ma klimatu świąt. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam święta :) Szkoda, że już się skończyły...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, dzięki Wam blog się rozwija ! Staram się odwiedzić każdego! Jeśli obsewujesz napisz - wpadnę do Ciebie i się odwdzięczę ❤